Sådär ja, då har man blivit bloggare!

Hejsan hallå ja!

Håhåjaja, ska till tandläkaren idag och det river i min mage, visst bara en undersökning men tycker allitid att det känns bättre att avboka och tänka att:-"Vi tar det längre fram". Ska vara modig idag och måste nog hitta på en bra belöning om jag verkligen går dit, har tappat räkningen på hur många gånger jag skjutit fram det(fast det erkänner man inte för sig själv, undrar vad min psykologilärare skulle kalla det? Någon speciell sorts psykisk störning sällan skådat kanske)
Min "enda" kompis i skolan(trodde man hade fullt med kompisar på Komvux, men hänger nog kvar sen lågstadienivå kanske)Vi tar om det, hallå, klart jag har kompisar, vad trodde ni?
EN av mina kompisar i skolan- Adam vars mamma är tandläkare har sagt att man måste använda tandtråd varje dag och sedan den dagen så har han inte haft några hål. Det låter ju jättebra tycker jag så nu har jag i en veckas tid använt den trassliga tandtråden mellan mina ack så trånga tänder, ska dock tillägga det att det är ett jäkla(kom precis på en regel, ska försöka att inte svära i min blogg, det första regler som gör måste följas, eller nåt!) jag menar, det är ett himla sjå och det blir bara trassel av allt, men det ska jag säga, som jag har kämpat!

Till presentationsbilden då, vilket många säkert kommer störa sig på, känner en superdupertrevligt kille i min trevliga hemstad Borås som tar kort och har tagit en del kort för att övverraska min kära sambo. Ville ha med en presentationsbild som inte utstrålade "utvik" men ändå är jag, så, ja, får bli denna så länge, antar att jag får rådgöra med min kära make om detta. Man får hålla sig god med regeringen som han alltid säger om mig.....

Har haft mina två första prov på Komvux(jag vet, Komvux är Komvux, men försök att sätta dig in i min situation)det var svettigt kan jag lova, helt ärligt så började jag nästan gråta när jag satt hemma och läste, känns som hjärnan slutat att fungera, tur att man kom på tanken att börja använda den igen innan det är för sent och hjärncellerna hellre sitter däruppe och dricker vodka istället för att hjälpa mig att komma ihåg när William Shakespeare levde.
Det som är lite lumpet(härligt ord, way to go brain!) är att ju äldre man blir desto större krav på sig själv har man fått, jag menar, får jag ett G på proven så visst, jag har klarat mig men är jag inte bättre än så???

Nä, ledig dag=vi ska städa, vi ska diska!(mel från mössen hos Askungen)

Kommentera här: