Tandläkaren avklarad!

Sådär ja, det gick ju bra hos tandläkaren trots diverse nervösa ryckningar inombords. Då jag började med att berätta att jag var lite nervös var gubben hur snäll som helst, känns verkligen skitbra(det är inget svärord va?) och till skillnad mot andra tandläkare jag haft så är denna klinikchef och har varit det ett bra tag, så han kommer inte sluta i första taget, skönt!!
Var hos P ett tag på eftermiddagen efter att gått hem och bytt ut båtarna till något mer torrt. Hon var ledsen och det kan jag verkligen förstå, fattar inte hur vårt system fungerar ibland. Slutade med att det blev många bullar, kakor och cola och naturligtvis ingen middag....
Väl hemma var det bara att ta tag i hemmets mörka hemligheter, damm och annat. Förresten, det satt en tvestjärt på väggen i sovrummet=not yummie! Hade jag fått som jag velat i detta ögonblick hade jag:

1. Tagit död på eländet
2. Tvättat händerna 17 gånger, typ
3. Bytt alla sängkläder
4. Dammsugit i sängen
5. Dammsugit resten av rummet
6. Berättat för alla hur disgusting de här djuren är

Men istället gjorde jag bara 1:an och halva 2:an. Försöker stå på mig och sedär, ett framsteg!
Nä, skolplikten kallar

Baj baj Bitte!
1 pinkiee:

skriven

Hej, tänkte bara skriva att vi har lika namn;)!!

Kommentera här: