Dagens promenad!

Lillpyret har hunnit sprutlackera två uppsättningar kläder idag- än så länge... Sedan bar det av till torget för köp av lussekatter, de smakade gudomligt!! Lilleman gillade också de med saffran, annars är det nog bara jag i familjen som gör det!!
Ringde till akassan och skrev in mig där och tanten i andra änden började så klart att fråga ut mig varför jag inte skulle vara med i facket. FÖR ATT DET KOSTAR MIG 600 SPÄNN I MÅNADEN KANSKE..Det är mer än vad min man betalar som tjänar dubbelt så mycket som jag..Nä, har varit med i facket tidigare men aldrig fått så mycket hjälp så att jag känner att det är någonting jag  vill lägga så mycket pengar på varje månad.

Nä, den där regeringen kommer nog inte få sitta kvar...
1 Hanna:

skriven

Mmm, gott med lussekatter... Det ska jag köpa till första advent som är på söndag.

Kommentera här: