Mer shopping på schemat...

Idag har jag prickat av de sista sakerna på min lista: skor, mysbyxor och en extra sak, ett par baggyjeans. Köpte ett par för ett tag sedan och de är bland de skönaste jag har!!!
Mannen hämtade ut sin julklapp som kommer att bli samma som till mig fast i storlek större :-D

Vi lyckades pricka in att handla maten när de flesta lämnat affären, puh!!
Imorgon väntar mat, paketöppning och nyårsraketer, jag är nog mer förväntansfull än barnen ;-D
Ni kan förvänta er en hel massa bilder här imorgon, blir bildMecka för mig!!

Vad ska ni hitta på, på Nyår? För oss, blir det som sagt  lugnt med julklappar, mat och äntligen plats att packa när granen tas bort. På söndag ska allt vara härifrån!!!!

Om vi inte hörs innan så GOTT NYTT ÅR till er alla!!
1 Helena:

skriven

Gott Nytt År =) Vore kul om vi hann med en fika innan ni flyttar. Kram Kram

2 elimi:

skriven

Gott nytt år på er och hoppas ni får en riktigt mysig "julafton"!! Kramar!

Kommentera här: