Lördagslunk...

Lillen sover, resten av gänget dunsar och skriker och antas titta på film. Jag surfar, maken tränar och just nu laddar jag inför att laga taccos och köpa lördagsgodis. Och så över jag på det lilla lugna, återkommer!!

Nyss hörde jag duns och skrik, när jag öppnar dörren säger 6åringen:
-Hon strypte mig. Den äldre systern säger myndigt:
-Hade jag strypt dig hade du typ varit död!!

Saturday here I come!!
1 malin:

skriven

absolut inte, har ingen litteratur att läsa, är lite bakis och kan ha det som lördagsnöje idag :) om du lägger in den bilden du vill ha under Skapa-filen i bloggen och ger mig ditt användarnamn och lösenord så ordnar jag allt. Lösenordet kan du byta sen igen
när jag är klar:) Några speciella färger du vill ha med osv??

2 Petra:

skriven

Hehe! Här blir det också tacos idag. Men ungarna slåss inte, för två av dem sitter i isolering på sina rum (kräksjukan respektive halsont), en är på barnkalas och en sover...
Förresten! Har du kollat om scoutgårdens lokal var ledig den tionde eller? Puss!

3 malin:

skriven

absolut! vill du ha hjälp med resten av sidan, bakgrund osv också eller är det bara headern du vill ha hjälp med??:)

4 malin:

skriven

sådär:) hoppas du är nöjd! säg till om det är något du vill ha ändrat:) ha en bra kväll

5 elimi:

skriven

Oj, oj, oj, här var det ommöblerat minsann! Va fint! Passar dig som handen i handsken!! =)

Kommentera här: