Alone

Lillen sover och jag sitter vid datorn, de andra är iväg och hämtar VÅR NYA BIL! Sedan ska jag nog ut och provköra :-D
Känner inte ni er tillfredsställda när disken är diskad, tvätten tvättad och det mesta är iordning???Så känner jag nu!!!
Så sköönt!!
Har precis röjt bland Neos gamla kläder, det var en del, tänkte göra Linda och Theo glada istället, så mycket roligare att kunna ge bort fina saker än att slänga dem! Hittade tom två linnen som låg kvar i en påse med kvitto, fy mig!!!

Ska ge mig bort någon dag och rota i denna dams garderob efter ROSA bebiskläder! Ska nog inte bli någon match, har k nappt sett ungen i annat än rosa :-D
1 elimi:

skriven

Å, va roligt med ny bil, skulle man ju inte tacka nej till.. Kör försiktigt!! =)

2 Tina:

skriven

Hallo dar, hur gick det med prov korningen??? Kram

3 elimi:

skriven

Bonnatös ja... får se upp så det inte blir för mycket av det goda bara. He, he...

4 ullrika:

skriven

Får gärna rota hos mig också om du vill?

5 Petra:

skriven

Ullrika: Rota hos dig?? Hur långt bort bor du?? Har stor bil nu så får kanske ta en runda i området :-D

6 ullrika:

skriven

Inte jättelångt. Åtta mil söderut ungefär.

Helt ärligt får du jättegärna låna!



- fast jag förstår om du skojade och nu känner dig lite dum för att du egentligen inte vill "göra mig lessen". jag blir inte lessen! om du säger nej alltså. men gladare om du säger ja!

Kommentera här: