Datakväll

Mannen vill ju promt kolla på fotbollen och snäll fru som jag är håller jag honom sällskap- på andra våning framför datorn :-D!
Jag är ju uppe iallafall, det är väl det som räknas???

Vill bara förtydliga, vi har inte köpt någon NY bil utan en ny begagnad bil, alltså ny för oss!! Var ute en sväng och provkörde innan med hela familjen Taikon, kändes som att ratta runt en hel buss, mannen min fick påpeka flera gånger att jag inte BEHÖVDE köra så nära mittlinjen :-D
Bilen är faktiskt inte så stor utanpå utan mest innuti men ändå hörde man kommentarer från barnen som:
- "Det är ju nästan som en buss!!!"
Varje gång satte jag fingret mot munnen:
- Sccchhhhhhh!! Det är ingen buss, det är en stor rymlig bil!!!! Jag kör ingen buss!!

Snart kan man väl extraknäcka och köra barn till skolan eller hämta hem fulla människor från Avenyn, 6 personer får plats plus att det finns ett stort lastutrymme för de spybenägna!! Storkovan på helgerna direkt eller vad tror ni??

Kommentera här: