Sådärja några dagar med dator igen!!

Mannen överraskade mig och ko hem en dag tidigare, ingen var gladare än jag!!!!
Medan han har varit i Norge har datorn och BILEN gått paj, vad är det för fel på mig?????
Lyckades precis styra in bilen på parkeringen på BVC och fick sedan åka buss hem med lillen och bära honom från hållplatsen till dagis och ta en ny buss till frissan. Irriterande när man har planerat sin dag efter bil!

Hursomhelst, på kvällen kom min man hem och idag lämnade vi in bilen på verkstan på morgonen och hämtade ut den lagad på eftermiddagen. Skönt med en man i huset igen!!!

Imorgon bär det av på 30-årsfest, vet ni hur ofta vi är ute tillsammans?? Hmm, låt mig se, förra gången var nog i oktober. Så vi känner oss verkligen värda att vara utan barn och bara vara!!!

Återkommer med lite bilder!!

Kommentera här: