Solig tjejdag!!

Härligt underbart väder!!!
Idag ska jag, Tiffanie och Zoë åka och handla det som stora tjejen vill ha att kalasa på ikväll men innan dess ska vi åka och luncha med pappa på BK :-D
Senare i eftermiddag ska vi möta "mormor" och plocka hem Oliver och ikväll är familjen komplett :-)
Jag längtar så enormt efter utrymmet vi kommer att få i vårt nya hus och att få inreda, jag blir alldeles uppspelt bara jag tänker på det, hahahaha!!!
Vad ska ni hitta på idag??

På återséende!!
Förresten, någon som känner en billig(läs: svart, fast inte svart SÅ, ja, ni fattar!) städerska i Borås?? Jag LÄR behöva en med ett stort hus och många barn och om jag har riktig otur, en man som jobbar i annat land :-(

P&K
1 Tina:

skriven

Vad roligt med tjej dag. Hoppas att ni hade riktigt trevligt

2 Tina:

skriven

Kan tanka mig att du langtar att fa flytta. Pa ett satt gor jag det med, for jag vill nte bo i det har huset langre. Men fortfarande angest over att flytta till Swe. Jag kommer garna o halsar pa nar nu har flyttat!!!

Kommentera här: