Stressigt...

Idag är det tisdag, tisdag är det symöte vilket jag hade glömt förstås...
På vägen hem från Borås där vi skrev under kontrakt för huset får jag ett sms där mina kära väninnor meddelar att de dyker upp om 40 minuter, shit vad stressigt!!!
Samtidigt så finns det ju miljoner andra grejjer just nu i mitt huvud. Imorgon ska vi ta kort på magen med en fotograf, på torsdag är det besiktning på det nya huset och på fredag är det fotografering av nuvarande hus för försäljning..

Hursomhelst, det var härligt att tjattra lite med tjejerna trots att vi nästan bara hann med att titta på DH, ÄNTLIGEN säger jag bara som jag har väntat!!

Nu är det sängen för mig!

Kram hela dan!
1 ullrika:

skriven

men käraste du! inte ska du stressa i din situation?



nä. ligga på soffan och mumsa praliner, det ska du göra. det var iaf vad min barnmorska ordinerade mig sista tiden :) - fast jag jobbade iofs till nio dagar innan beräknat datum... det gick fint ändå. hon kom ju inte förrän nästan en vecka därefter ändå [fast första rejäla värkarna kom iofs fyra dagar dessförinnan].



så. praliner. soffa.

pronto!

Kommentera här: