Grå tisdag

Hello!
Det hänger regn i luften idag och är lite grått!!! Mina två små troll har inte vaknat ännu så passar på att surfa lite fram tills dess..
Idag ska jag försöka ta mig till Knalleland för att handla upp lite presentkort jag har på bland annat H&M, Lilltösen fick ju lite presentkort när hon döptes och så har ju bonusen kommit....
Jag saknar lite basplagg till Zoë att ha under hennes klänningar bland annat.

Igår betalades räkningar, usch vad det är dyrt att bo i stort hus :-(

Ta hand om er!!!
1 ullisar:

skriven

räkningar är inte så roliga att betala men försök tänk så roligt det är att faktiskt ha pengar att betala dom med. eller alltså. nu lät det överhurtigt, men du förstår förhoppningsvis hur jag menar! typ; det kunde varit värre?



på fredag åker vi kanske till borås djurpark! är det nåt att ha såhärårs?



tjo!

Kommentera här: