Guten morgen onsdag!

Så har även Zoë premiärat, idag var första dagen för henne på förskolan :-D
Det gick jättebra men Neo tyckte ju förstås att det var konstigt med mamma där???!!

Angående frågan jag fick av Anna att jag inte skulle kunna bada i Thailand för att jag inte tycker om vatten:
Det är inte riktigt så att jag är rädd för VATTEN utan mer att jag inte gärna går längre än till midjan och definitivt inte där jag inte bottnar och som sagt inte UNDER vatten.
Jag är den där mamman som använder vattnet vid stranden till att svalka mig i och inte BADA!!! Våra barn har som tur är ett riktigt vattendjur till pappa så det jämnar ut sig...
1 Anna:

skriven

Ok, då förstår jag, vet flera andra som ochså tycker det är jobbigt att doppa huvudet och var på djupt vatten, är själv faktiskt inte då överdrivet förtjust i att vara på brådjupt vatten, även om jag älskar att bada.

Skönt att barnens pappa älskar bad!

Hoppas ni får en riktigt skön semester hursomhelst!!!

kramar

Kommentera här: