När jag inte trodde att det kunde bli värre.....

Sagt och gjort, jag hade en klump i magen redan innan jag vandrade bort till affären och då är inte jag en människa som ofta är nervös eller har svårt för att prata med nya människor eller att vara mig själv.
Förutom att jag själv skulle avnjuta tårta och kallprata i en kvart innan jag jobbade så fick jag även en skål från Orrefors och en bukett blommor.
Tro mig; jag är verkligen GLAD att dessa chefer är sådana underbara personer och individer och tar sig tid att fika med hur många anställda som helst per år och tänker på just DEM.
MEN som Tony Irving hade sagt; jag har ju träffat dessa människor EN GÅNG och jag känner mig verkligen INTE förtjänt av denna uppvaktning :-(

Hur som helst, så blev det ju bra till slut och jag är som sagt GLAD att det tänks på mig :-D

Rosorna från J har redan börjat vissna men liljorna doftar ljuvligt!!
Imorgon ska vi ha kalas!

Kommentera här: