Söndag

Första advent är redan här!!!! Hjälp vad mycket snö vi fått och mer kommer det hela tiden!!! På förmiddagen åkte jag och älsklingsZoë på en liten minimässa där BLINGO, Me&I och en mängd andra företag var representerade. Vi gick därifrån med lite fina kläder som jag ska visa er senare!!
Annars har jag ju såklart jobbat idag också, det är helt galet! Vår affär har en egen ingång och ligger alltså inte inne i Knallerian i Knalleland. Med detta kommer tyvärr så grymt mycket snö och smuts så det blir som en geggig sörja på golvet. I allt detta provar kunderna skor, tappar skor och lämnar kvar skor, jag blir TOKIG!!!!! Till på köpet är det få människor som har respekt  för oss och för arbetet vi gör som ni förstår. Städar man undan efter en kund så står samma kund likförbannat bredvid en och fortsätter stöka ner, aaaaahhhhh!!!

Ska bli så skönt när vår chef kommer tillbaka, under tiden hon varit borta har både datorn och kortmaskinen kraschat vilket har satt oss som inte är insatta i allt på jobbet under en enorm press och stress!!!

Just nu är jag så trött på allt, så jag återkommer när jag är i bättre form!!

Kommentera här: