Still here

Det är mycket nu!!! Vet inte vart jag ska börja. Övergången mellan semester och vardagsliv är brutalt. Idag har jag varit på föreläsning, tillbaka till förskolan för att ta med Zoë till hennes första tandisbesök och sedan vidare för att träna! Ikväll skulle jag egentligen ha varit på ett event på Makeupstore med Maria Montazami men Jennie som jag skulle gå med har beräknad födelse på sitt barn idag så hon hade förvärkar som hon inte visste hur det var med...
Tråkigt men sant för mig men helt fantastiskt för henne!!!
Nu sover de små och J är på fotboll med Oliver. Själv tittar jag på Ensam mamma och snart Hollywoodfruar!!

Ha det härligt!!!
1 Jennie J:

skriven

Nu börjar jag komma tillbaka till verkligheten igen.

Ledsen att det inte blev något på Makeup Store. Det blev lite hastigt på kvällen där så min granne fick köra in mig vid 21-tiden. Tänkte bara göra en "kontroll". Även barnmorskan sa att jag nog skulle få åka hem igen, men efter diverse tester mm ändrade hon sig och sa att det blir bebis på natten...och det blev det :)

Kommentera här: