Legoland 2

I den här attraktionen fanns två olika saker att göra. Antingen stod man på land och sköt på förbipasserande eller så åkte man själv i båten. Man blev blöt oavsett :-D
 
Zoës favorit - ponnykarusellen!
 
På andra plats kom lekparken med DUPLO i stora format.
 
Vi gick inte till hajen Bruce :-D Neo vågade efter mycket om och men titta upp i glaskulan! Det var helt otroligt vilka kreationer de byggt även bland fiskarna!
Barnen stod länge och tittade på hajarna, Neo har någon slags förkärlek till just hajar!
 
Röda mattan it is!
 
Vi tittade på de 3 filmerna som gick att se på bion. Det var förutom de vanliga 3Deffekterna även snö och regn från taket! Cool tyckte jag och pappan medan kidsen knorrade :-D
 
Zoë och Neo åkte helt själva. Spännande både för dem och oss!!!
 
Klart pojkarna hittade sysselsättning!
 
Som lösgodis fast med LEGO! Vi är inga fantaster men kan tänka mig att detta är himmelriket för vissa!
 
Trodde att Zoë tyckte om den rosa LEGObiten lika mycket som jag men tji fick jag :-(
 
Här är vår stuga på Vejle camping. Jättemysig stad men campingen var väl sådär. Halvsmutsigt och nerkissade täcken och kuddar. Jag brukar inte campa så jag vet inte hur standarden brukar vara men lite halvsunkigt var det:-/
 
Dags att åka hem men först fiskedamm på båten...
 
..och lite spel! Barnen var helt exalterade och Zoë skrek jippi! varesig hon vann eller inte :-)
 
Hejdå Danmark och Legoland, vi ses en annan gång!

Kommentera här: