Fullspäckad helg!

Direkt från jobb så blev vi bort bortbjudna till grannar i fredags på pizza från Alléterassen. Vojne vad mätt jag blev! Vi 3 faniljer som träffades har alla barn på samma avdelning på förskolan. Verkligen JÄTTEkul! Lördagen hade vi redan bokat sedan tidigare att bjuda hem dito familjer för taccolunch. Det blev ett evigt hackande och stekande men till slut så..
Även söndagen gick i ett reasande tempo. Hela familjen tränade :-D Eller J och kidsen var på gymmet i stan med barnpassning och jag pressade mig till max på spinning på det andra gymmet :-D
 
Kvällen igår avslutades med att jag färgade håret - MÖRKT! Var så trött på det halvdassiga blonda rufset så in med lite glans och mörka färger!
 
Dagen har bjudit på en intervju med tv4 angående det som ni kunde läsa om i förra inlägget, onsdag på lokal-tv sänds det, spännande!
 
J har åkt till Helsingborg på jobb så vi roar oss själv här hemma tills imorgon!
 
Ha en fin kväll, jag skall snart lägga barn och sedan länga mig själv i soffan!
 
EN viss skillnade ja....
 
Jag tvingade enda killen som var med att ställa upp, ser alltid bra ut med en karl i ett kvinnodominant yrke :-D
 
Jag bjöds på choklad med marsmallows när de andra drack kaffe i fredags!
 
Zoë har som vanligt roat sig med att bädda ner sina djur, jag älskar att hon leker den tösen!

Kommentera här: