Repris av sommar 2012??

Man ska inte måla fan på väggen men vilket väder :-( Lite deprimerande är det allt!! Nu är det ju iofs kvar en hel sommar men ändå!!?? Lite orolig är jag allt. Vad hittar man på i ett regnigt Sverige liksom?
 
Nu till något annat:
Jörgens arbetskompis har sagt att han har anmält honom till Kretsloppet här i Borås men J har trott att han bara har jävlats. Idag när vi gick in på sidan och tittade så var han anmäld till 1 mil, i startgrupp 44-47 minuter. Tilläggas bör att Jörgen H.A.T.A.R att springa, hahaha!  Jag har också anmält mig men till 5,5 kilometer som uppvärmning :-D Så har Jörgen kvar sin mil när jag är färdig....
Han behöver nog all peppning han kan få så lämna gärna en kommentar här!!!
 
 
                                                                     
1 ia´s hemlis:

skriven

Jag är inne på min 5e lediga vecka nu och denna vecka är första veckan som det regnar, så här i Göteborg har det varit en bra sommar ÄN så länge.. *L*

Kommentera här: