Samma, samma..

Det är dessvärre inte mycket till förbättring med Zoës sjukdom :-( Jag har nog burit in henne till sängen en sisådär 6 gånger i natt. Inte för att hon inte får ligga i vår säng men det är så varmt uppe hos oss och platsen blir ju också avsevärt mindre. I morse stannade J kvar en stund för att ta emot en elektriker och senare på dagen kom en kille från Verisure för att byta batterier i larmet. Annars har vi bara legat i soffan idag också med avbrott för toalettbesök. De här dagarna har jag städat lite i garderober och gjort rent ugnen. Allt för att få tiden att gå. Det kryper i kroppen på mig av att bara ligga still fast jag varit oerhört trött...
Det som är det mest tråkiga med denna sjukdom är att den gör en helt isolerad.  Vi kan ju inte ens gå till en lekplats med risk för att stöta på andra barn :-( Som sagt, grymt skönt när detta är över! Å andra sidan är jag glad över att det inte är något värre än just vattkoppor :-D
 
I karantän i bilen. Neo var inne på simskola och vi väntade utanför...
 
Har ni smakat?
 
 
 

Kommentera här: