Tiden flyger! Det gör inte tvätten :-(

Hallå där!
 
6 veckors VFU är över och OJ, vad vemodigt det blev :-( Det är ju alltid lite pirrigt inför veckorna men sen när man väl ska tillbaka till skolan så är känslan tvärtom :-)
 
I veckan har jag hunnit vara på min första intervju vilket såklart var spännande, det väntar fler så vi ser vad som händer!! Det är ju "vår" marknad säger de så jag har is i magen....
 
Så var det, det här med tvätten, haha. Tar den aldrig slut? Jag menar, är tvättkorgen tom en dag så är den helt plötsligt full en annan?! Jag förstår inte....
Jag har svårt att tro det men folk säger att jag kommer sakna sådana saker länge fram i livet :-)
 
Min medhjälpare :-)
Oj så kul vi hade i Göteborg i helgen! Ving ordnade event och bjöd på mat, underhållning, handmassage och mycket annat! Det lottades även ut checkar för 15000:- men vi blev inte någon av vinnarna...
Så har korten kommit även på vår minsta prinsessa. I år har de anlitat en fotograf som tänker "outside the box" . Inte de där tråkiga korten med grå bakgrund sittandes på en bänk eller stol. Det tjänar ju både vi och fotografen på, om det nu inte finns några bakåtsträvare i vårt land :-)
1 Linda/Candygirl:

skriven

Vilket fint foto på prinsessan...

Det där med tvätt är märkligt. Och det värsta är att para ihop strumpor.. blääää!

Kommentera här: