Sunday love

Jag älskar söndagar 💗
Det är för det mesta fritt att göra vad man vill 👏
Min bästa J hämtade hem Oliver från Dreamhack och sedan blev det hämtpizza! Vi är alldeles för lata för att laga mat på helgerna oftast, shame on us 👎
Det har varit fullt upp i veckan när J varit borta så den stackars adventskalendern  blev färdig först idag! Ett paket varje advent blir det! Annars hade det blivit för mycket 🙈






Väl uppmärkta. Ett paket per barn. Varje advent! 🎄🎁🎅 alla paketen hänger på en galge i koppar jag hittat på Netto! Väldigt smidigt!

De små frågade så där 1 miljard gånger när de fick öppna! Hjääälp, vad har jag gett mig in på?? Med andakt såg de på alla paket öppnades, mysigt ❤️

På eftermiddagen tittade vi på Tjuvarnas jul, jättefin film tycker jag! Neo blev i vanlig ordning rörd och grät en skvätt, min känslige kille!
När det så väl var dags att sova hände set äntligen!
Zoe tappade sin tand!!! Hon blev nog lika förvånad som vi! På tal om det; tandfen verkar ha glömt sitt uppdrag, måste nog påminna henne! 😉






Kommentera här: