Tacksam för det man har ❤️

Mannen har åkt till Finland över en vecka! I vår familj har de man kan kalla släkt inget intresse av sina barnbarn så det blir alltid ett evigt pusslande! Och självklart händer allt dessa veckor 😁 Jag väljer ändå att fokusera på det positiva, att jag som idag när jag började 06.00 kan komma till jobbet, åka tillbaka hem och lämna barn på skolan! Jag är också tacksam över att våra stora barn är så fina mot sina syskon! Oliver är ändå 15 år snart och kunde idag väcka de små och hjälpa till med kläderna så att jag kunde lämna dem! Han har växt upp till en fin kille och låter gärna brorsan på 8 år vara med och spela till hans stora lycka 😃
Till på köpet har en vän till oss erbjudit sin hjälp på torsdag när jag behöver vara kvar på jobbet på kvällen! Som sagt TACKSAM ❤️


My children keep me busy! Såhär ser det ut på barnens skola bland "upphittat"! Inte första gången jag är där 😁


Vi mjukstartade julen lite med att dekorera pepparkakor 🎅🎄


Sedan urartade det lite 😯

Kommentera här: