Tävling för dig!!!

 

Var med i min tävling!!!!
För att fira min nystartade webshop www.pforpeachie.se drar jag nu igång en tävling där vinnaren får välja fritt smycke ut mitt sortiment på hemsidan!
Vill du tävla gör du såhär:

* Skriv ett inlägg på din blogg.
* Lämna en kommentar i detta inlägg med länken till din blogg.

Lycka till!!

Ps. Tävlingen pågår fram till den 31/8-09 Ds
1 Anonym:

skriven

nej tack!

2 Angelica:

skriven

Självklart vill jag vara med & tävla!! =)

3 B-M:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla om dina underbart fina smycken! Jag har skrivit ett inlägg på min blogg och slängde även med ditt foto på smycket som jag beställde av dig förut! :-)

Nu håller jag tummarna för att jag vinner!! :-D

Ha en bra dag! Kram

4 Johanna:

skriven

Vilka fina smycken du gör! Fantstiskt!!! Vill gärna var med och tävla om ett! Kramar Johanna

5 Helena:

skriven

Får man inte vara med och tävla om man inte har nån blogg =( Kram

6 Jennie:

skriven

Perfa websida! Skaffa en gästbok på webshopen också vet ja. Alltid trevligt när kunder skriver kommentarer!

7 Souvisa:

skriven

Oh ja detta vill inte heller jag missar!!!



Vinner aldrig nått...nånsin! Så kanske jag vinner ngt. här nu...kan ju bara hoppas på det iaf.!



Kram kram

8 Tina Theander:

skriven

Hejsan!



Så roligt med webshop. Hoppas det kommer gå bra för dig. Smyckena är jättefina. Ha de gott. Kram Tina

9 Helena:

skriven

Hej hopp... Gratis är gott så varför inte tävla lite =) Kram

10 Mia:

skriven

Hej!



Självklart vill jag vara med och tävla om ett undebartt smycke, länkat på min blogg till dig.



Du hittar inlägget här: http://bustroll.blogg.se/2009/august/vinn-ett-smycke.html

11 Malin:

skriven

Hej gumman,nu har jag gjort fin fiiiin reklam för din webshop på min sida,hoppas det ger dig lite extra reklam!

Man vill juh inte missa chansen att vinna ett läckert halsband vettu =)

Kram Malin

12 Petra:

skriven

Nu har mamma länkat och håller därmed tummarna. ;-)

13 Åsa:

skriven

Jag är med och tävlar! Vinner jag skulle det vara en fin överraskning tills jag kommer hem från turkiet nästa lördag! =)

http://secondtime.blogg.se/2009/august/rastloshet.html

14 Helena:

skriven

Åh så snyggt!!!!! Får man låna bilden till bloginlägget om tävlingen?

15 Helena:

skriven

Hej Hopp!

Jag vill vara med och har länkat till dig här:

http://helu76.blogg.se/2009/august/tavlar.html

Kommentera här: