Utmattad!

Puh, har alldeles ont i mitt bröst efter att ha gråtit hela kvällen, är den EXTRA känsliga tiden i månaden! Först var jag helt utmattad efter att först ha lagt pysen i lugn och ro och sedan T vred på datorns högtalare på högsta volym så att pysen vaknade igen och inte somnade på 1 timma, fick lätt tinnitus och andningsbesvär.

Sedan var det såklart något ledsamt på Desperate och i pausen tittade jag en sväng på Rosa bandet galan och kände mig elak efter mina utbrott tidigare ikväll vilket resulterade i lite vätska till! Nu borde det vara tömt på ett tag!
På Rosa bandetgalan var det två tjejer som pratade om hur mycket de saknade sin mamma och då börjar man ju såklart tänka att vissa saker kanske inte är så farliga ändå, alla lever vi ju och mår bra och en sjukdom kan komma över en natt!

Men mest av allt är det en sak som har gått från att vara irriterande till att göra mig arg och nu ikväll då tillsammans med allt annat-ledsen! En sak som finns där och förhoppningsvis läker till slut men som gjorde ont i mitt hjärta! I mitt fall stämmer, tiden läker alla sår,för det kommer alltid nya!

Peace!
1 elimi:

skriven

Skopunkten, en students bästa vän!! :)

Kommentera här: