Är ni fortfarande kvar?????

Kul att se att folk har varit inne trots att jag är urusel på uppdatering just nu! TACK! Eller vad man ska säga?
 
Idag, ÄNTLIGEN har jag tränat men vojne vilken träningsvärk jag kommer få, det känner jag redan :-(
 
I måndags sa jag upp mig!
Det känns u.n.d.e.r.b.a.r.t! Något som dock är lite med skräckblandad förtjusning. Ni undrar säkert vad jag ska göra istället?!
Mitt svar är: jag vet inte :-D Spännande va?
Ni som känner mig vet dock att jag är ett kontrollfreak så jag har varit på en intervju och är på väg till två till så något skojsigt blir det nog!
 
Imorgon och fredag väntar jobb och nästa vecka drar mastodontkursen igång i skolan tillsammans med kidsens fotboll, gymnastik, simskola m.m...
Life goes on.......
 
 
Denna goding har börjat i simskola, OJ vad förväntansfull han var :-D
 
Godnatt världen! Vi hörs!

Kommentera här: