Äntligen fredag!

Alla veckor är olika! Ibland går allt som en dans och andra gånger är man så trött att man stapplar hem på fredagen 😃 
Denna vecka är just som den sistnämnda, är helt slut 😁
Till på köpet ska alla, jag menar ALLA handla i affären här i "lilla staden" på fredag 😡. Och snälla, kan ni inte berätta varför så många män ska backa in på en parkeringsruta när det är smockat av folk som vill köra in och ut!? Är det en slags egenkontroll av körkortet då och då? 

Nog med gnäll, i helgen ska vi försöka hinna med lite julbak! Är lite nyfiken på skumtomtefudge, har ni smakat?



1 Ullrika:

skriven

Oj så länge sen jag var här!

Det där med backandet in i parkeringsrutan förstår jag inte riktigt hur du menar med: jag backar alltid in i rutor! Och jag är inte man eller mer i vägen än den som backar UT ur rutan?

Passar på att önska en härlig jul! Nus kag jag läsa ikapp lite :)

Kommentera här: