Ny telefon och namnhalsband!

Halloj!!

Igår hämtade vi ut våra nya telefoner, när mannen tvingade mig att kolla på Stargate som han laddat ner så satt jag och pillade med telefonen med mannen ideligen suckande från den andra soffan.
Men ärligt talat, jag höll på att dö av tristess.
Sedan fick jag mitt namnhalsband på posten igår också, såå fint. ENDAST 250 kronor för tre namn och porto, det ni!!
Gå in här för att beställa du också!!!
Imorgon drar vi till hufudstaden, men datorn åker med :-D



Och här kommer den ommålade brödburken:

 
1 Petra:

skriven

Eftersom jag har fyra barn är jag rädd att det blir lite julgransvarning, eller vad tror du? Älskade halsbandet juh! Är det stora brickor?

2 Tina:

skriven

Jag vill också ha namn halsband, men det känns inte så lockande att skriva kattens namn...Även om hon är min bebeis.Halsbandet var kanon fint

3 Bloggens ägare:

skriven

Jo, visst är det både fint och prisvärt??!!

Tycker ni ska flytta hem istället för att stå ut med all skit :-D

Kommentera här: