God morgon Halloween, eller??

Nu var det, det där igen, är det idag alla barn springer runt och skriker bus eller godis??? Jag köpte en fetingpåse med godis igår så det var tur att det endast kostade 3.95/hekto, billigt va? Jag försökte att bara ta äckliga godisar så att jag inte skulle äta upp påsen innan spökena och häxorna kommer...

Jag gick upp för 20 minuter sedan och gav Z välling i hopp om att hon skulle somna om men verkar inte som att så blir fallet...Tur att man sitter här för det är nog bland det värsta jag vet att somna om i sisådär 20 minuter, då är man ju dödare när man vaknar...

Senare idag ska jag jobba en liten stund, jag trivs ENORMT bra på jobbet än så länge, det känns OERHÖRT tillfredsställande att folk kommer fram till mig och vill ha MINA råd angående skor. Igår valde jag nog skor åt sisådär 10 personer, helt knas!!!

Något annat som är outstanding just nu är att jag har fått BÅDE barnvakt och en ersättare på jobbet nästa helg, så då blir det fest, yiiiiihooooooo!!!

Jag har ju en hel massa bilder från semestern om det är så att ni vill se???? Och så tror jag att jag ska visa er lite shopping också....
Nästa vecka blir det antagligen Gekås då vi alltid försöker vara tidigt ute med julklappar i vår familj, hade J fått bestämma så hade vi nog åkt till närmsta shoppingcenter och tvingat oss att köpa allting på ETT ställe om det så skulle bli en potatisskalare från Clas Ohlsson till Zoë och en kruka plastblommor till Neo. Men han är bra på många andra saker min man, som att tapetsera, fixa med datorn, fixa med bilen och mycket annat, så jag tror att jag behåller honom!!

All kärlek till er!!  
1 Tinat Theander:

skriven

Hejsan!



Ni ser ut och ha haft en riktig trevlig semester. Ser härligt ut.

Kul att du trivs på jobbet. Får se om man har tid någon gång när man är i Borås, för att komma förbi och titta in i butiken.

Ny Sagaformutförsäljning på gång. Helgen v 48 och framåt till jul tror jag det var.

Ha de gott.

Kram Tina

2 PetraB:

skriven

Välkommen hem! =)

Fixa nu barnvakt tills på lördag med så att vi får ses någon gång för bövelen! ;-)

Kommentera här: