Frisörskolan

Hola!
Idag har jag varit på frisörskolan. Det kändes helt underbart. Jag blev omhändertagen av en tjej vid namn Matilda som går sista året på skolan. Resultatet blev kanon och priset GRYMT!! 350 kronor är verkligen som hittat om man tänker på att man får bara en klippning för det priset i vanliga fall. Vägg i vägg har utbildningen konditori sin "praktikbutik" där det säljs bakverk för en LITEN peng. Just en kaka därifrån fick jag medan jag väntade på att färgen skulle verka.


Lite åt chokladfärgen blev det, vad tycks??? När jag färgade själv hemma tyckte jag att färgen gick ut så fort och att det blev lite gröndassigt. Matilda la i någon slags mousse så att dessa partier skulle neutraliseras, vi får se om resultatet blir bättre denna gång :-D

Nu, dags att stoppa näsan i böckerna, tenta i morrn :-(

Kommentera här: