Sleten..

Oj, oj. Idag känner mig sådär slut i kroppen psykiskt. Inte som att jag egentligen är TRÖTT utan mer att jag är trött, orkeslös. En perfekt dag för ett återfall om jag varit knarkare. I mitt fall är det ju sockret då. Jag har hållit upp i 4 veckor följt av 2 veckor av "bara" lördagsgodis. Jag vill ha SEMESTER!! Så på lördag drar vi till Mallis!!!! Förstår ni vad underbart? Olyckskorparna har redan lagt sina svarta vingar över min glädje i form av diverse kommentarer. Till exempel är det ingen idé att åka nu för det är snart lika varmt i Sverige???!! Sedan är det MYCKET ostadigt väder så här års på Mallis. Ärligt talat så orkar jag inte gräva ner mig för eventuellt dåligt väder. Bara att få komma bort, äta gott och låta barnen ha roligt gör att vi föräldrar orkar samla energi.
 
 
 

Kommentera här: